Knjiga Heineken v Afriki
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Korporacije, ki proizvajajo izdelke, ki (lahko) neposredno vplivajo na zdravje pomembnega dela prebivalcev ter so v neki deželi posledično in dolgoročno povezane z nivojem in kakovostjo javnega zdravja (ter izdatki zanj), je še posebej nujno kritično analizirati in redno evalvirati njihovo delovanje.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Heineken je globalna prehrambena korporacija in proizvajalec piva, ki je pred nekaj leti tudi v Sloveniji prevzela največja pivovarska podjetja ter s tem postopoma začela diktirati poslovno in družbeno politiko (preko oglaševanja svojih izdelkov itn.) glede promocije alkohola pri nas. Ta je v zadnjem času pogosto na samem robu veljavne zakonodaje.
Je to izjema ali morda standarden način poslovanja, na katerega deluje to podjetje tudi na kakšnem drugem trgu? Raziskovalno natančna, presunljiva ter v obliki fascinantnega globalnega žurnalizma napisana knjiga Heineken v Afriki, ki jo je ustvaril pronicljivi in prodorni nizozemski novinar Olivier van Beemen, nam podaja nedvoumno stališče: Heineken je podjetje, ki se za doseganje svojih poslovnih ciljev, torej maksimizacijo dobička, ne ustavlja pri sredstvih, ki so potrebni zanj. Primer njihovega poslovnega širjenja in poslovanja v Afriki jasno pokaže, da je Heineken na tem kontinentu načrtno kršil človekove pravice, se zatekal h korupciji na najvišjem nivoju, se izogibal davkom, spolno zlorabljal zaposlene, z nepoštenimi metodami uničeval male pivovarje in podobno.
Po objavi na Nizozemskem je knjiga Heineken v Afriki zbudila velik odmev ter spodbudila tudi prepotrebno debato v parlamentu o poslovnih praksah tega gospodarskega velikana, ki se je razširil po vsem svetu in s katerim živimo tudi v Sloveniji. Zaradi angažirane globine obdelanega področja je bila knjiga že prevedena v več evropskih jezikov. Knjigi so dodane tudi obsežne opombe, literature ter stvarno ter imensko kazalo.
»Kritični pogled, ki zareže v samo srce pivovarskega posla na zahtevnih trgih. Provokativna knjiga.«
– Financial Times
O AVTORJU
OLIVIER VAN BEEMEN je nizozemski raziskovalni novinar, specializiran za družbeno angažirane teme v Afriki. S tamkajšnjimi praksami Heinekena se je začel spoznavati že leta 2011, potem pa se mu je počasi izrisala dejavnostna pokrajina tega prehrambenega velikana ter njegove prakse pri doseganju poslovnih ciljev. V naslednjih petih letih je prekrižaril ves kontinent in se podrobno spoznal z delovanjem Heinekena v posameznih afriških državah ter raziskal poslovne modele, ki jih je podjetje uporabljalo glede na posamezne družbene zakonitosti v vsaki državi, rezultat pa je njegova prva knjiga Heineken v Afriki, ki je kmalu po izidu začela dobivati prevode in širši mednarodni odmev.
Podnaslov | najbolje varovana skrivnost pivovarske multinacionalke |
---|---|
Založba | UMco |
Avtor | Olivier van Beemen |
EAN | 9789617050653 |
Leto izdaje | 2020 |
Št. strani | 378 |
Širina | 150 |
Višina | 210 |
Globina | 35 |
Vezava | Mehka |