Knjiga o otrocih

Podprimo svobodo in inteligenco novega rodu
Avtor: Osho
Št. strani: 221
Vezava: Mehka

Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,00 € EUR za Vaš naslednji nakup.

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

Otroci imajo pristno svobodo. Radostni so, igrivi in naravno ustvarjalni.

Toda ko odrastejo, je večina otrok žrtvovana bogovom »storilnosti« in lepega vedenja do te mere, da ostane samo nostalgija za otroštvom. 

Ocena:
100 % of 100
Na zalogi
predvideni rok dobave 1 - 3 delovne dni
Podprimo svobodo in inteligenco novega rodu
Avtor: Osho
Št. strani: 221
Vezava: Mehka

Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,00 € EUR za Vaš naslednji nakup.

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

EAN
9789617033403
19,90 €

Brezplačna dostava!

Podprimo svobodo in inteligenco novega rodu
Avtor: Osho
Št. strani: 221
Vezava: Mehka

Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,00 € EUR za Vaš naslednji nakup.

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

Osho pravi: »Otroške izkušnje večino ljudi preganjajo vse življenje. Spet jih hočejo – tisto nedolžnost, začudenost, lepoto.«

Vsak rod odraslih lahko priseže – z najboljšimi nameni –, da ne bo ponavljal napak preteklosti, vendar se neizogibno znajde v položaju, ko prihajajočim rodovom vsiljuje svoje podedovane omejitve.


Ta knjiga želi spodbuditi »gibanje za osvoboditev otrok«, ki naj bi uničilo stare vzorce ter ustvarilo priložnosti za popolnoma nov način sporazumevanja med ljudmi.

Je vodič, ki želi odraslim pomagati ozavestiti njihove lastne privzgojene vzorce vedenja in razmišljanja, ko so v stiku s svojimi otroki. S tem zavedanjem se lahko naučijo, kdaj otroka zavarovati in mu biti v oporo, in kdaj se umakniti, da bi se lahko razcvetel in izkoristil vse svoje zmožnosti ter bil karseda radosten.


Iz knjige:

Če ste starš, potrebujete obilo poguma,

da se nič ne vmešavate v otrokovo življenje.

Odprite vrata, da se bo otrok lahko podal

v neznano in raziskoval.

Ne ve, kaj je v njem, tega ne ve nihče.

Tipati mora v temi.

Ne vcepite mu strahu pred temo,

naj se ne boji porazov, naj se ne boji neznanega.

Podpirajte ga.

Ko se poda na potovanje v neznano,

ga pospremite in mu bodite popolnoma v oporo.

Dajte mu vso svojo ljubezen, blagoslovite ga.


OSHO, sodobni mistik, čigar življenje in učenje vplivata na milijone ljudi vseh starosti in poklicev, je britanski Sunday Times razglasil za enega od 1000 ljudi, ki so zaznamovali dvajseto stoletje. Njegove mednarodne knjižne uspešnice so na voljo v 58 jezikih po vsem svetu. V reviji Elle so zapisali: »Kot Sokrat je veljal za človeka, ki bo spridil moralo mladine. Kot vsi pravi filozofi je uničil sistem vrednot in prepričanj, ki je porajal samo nesrečnost, ne sreče.«

Prikaži celoten opis
Več informacij
Podnaslov Podprimo svobodo in inteligenco novega rodu
Založba Primus
Avtor Osho
EAN 9789617033403
Zbirka Primula
Leto izdaje 2018
Št. strani 221
Širina 140
Višina 220
Globina 17
Vezava Mehka

Podprimo svobodo in inteligenco novega rodu

Osho je sodoben mistik, filozof, njegove mednarodne knjižne uspešnice so na voljo v 58 jezikih po vsem svetu. Slovi po svojem revolucionarnem doprinosu k znanosti notranje preobrazbe. Njegov pristop k meditaciji upošteva pospešen korak sodobnega življenja. 

Njegove enkratne aktivne meditacije OSHO so zasnovane tako, da se človeku najprej pomagajo znebiti nakopičenega duševnega in telesnega stresa, kar mu omogoča, da v vsakdanjem življenju lažje izkusi globoko tišino in sprostitev v stanju brez misli. 

V zbirki Primula - zakladnica brezčasnih modrosti – so izšle knjige: Knjiga o niču, Knjiga o otrocih, Strah, Sočutje, Radost, Ustvarjalnost, Intuicija, Pogum, Ko se zbudim, Preden zaspim, Zlata zrna, Knjiga o ženski, Knjiga o moškem in še mnoge druge.

V Knjigi o otrocih Osho vseskozi govori o otrocih; od prvega cikla, ki je temelj življenja, do drugega, ko se otrokovo življenje plemeniti in spolno dozoreva, do tretjega, ko se človek po osemindvajsetem letu ustali in si izbere partnerja. Otroška nedolžnost je tista, ki inteligentne ljudi »preganja« vse življenje. Že v zgodnjem otroštvu starši začnemo vzgajati otroka s prepovedmi, s tem pa se nevede uničuje otroška igrivost, ki je povsem neškodljiva, vendar obsojana. Če otrok odrašča tako, da je lahko neomejeno igriv, bo odrasel v upornika in ga ne bo moč prisiliti, da bi izpolnjeval neizpolnjene želje in hrepenenje staršev. Največkrat je igrivost zadušena in zaradi tega smo odrasli ljudje premalo ustvarjalni. Otrokom ne dovolimo, da bi postali inteligentni, kajti če so inteligentni, lahko vidijo številne zmote v družbi, državi, cerkvi, izobraževalnem sistemu. Postanejo uporniški.

Vsak dojenček pride na svet nedolžen, nepopisan list – tabula rasa, pred njim je vsa prihodnost, zato hlasta za nečim (za spoznavanjem) in na tej poti kmalu izgubi sebe. Mama je za otroka pomembna že v času nosečnosti, ker otrok srka njen um. Ljubljen otrok ostane zdrav. Skoraj vsakega otroka prezgodaj odstavijo od prsi, in to povzroči rano. Sledi obdobje učenja, kar pomeni starševsko vcepljanje vzorcev, ki je po Oshu lahko najhujša oblika suženjstva na svetu. Tedaj se konča svoboda. Starši hočejo odločati o vsem, otrok pa potrebuje zasebnost. Otrok mora raziskovati, postavljati vprašanja, da se do znanja dokoplje sam, to je največ vredno znanje.

Ob njem stoji mama, ki je poosebljena ljubezen, srce, in oče; poosebljena glava, logika, razum, disciplina. Oba morata pomagati otroku prisluhniti svojemu telesu, svojim potrebam. Pri odločanju, kaj bo otrok počel v življenju, mu je potrebno dati svobodno odločanje, kajti le tako bo srečen.
Seveda pa starši potrebujemo veliko poguma, da se ne vmešavamo v otrokovo življenje. Ne smemo mu vcepiti strahu pred temo, ne sme se bati porazov in neznanega. Starši morama otroka podpirati, da se bo podal na potovanje v neznano.

Če bomo dali starši svojemu otroku ljubezen, bo dobil vse, kar potrebuje. Življenje je takšno, da mora biti otrok pripravljen tako na jin kot jang; torej tako na grobosti kot na nežnosti, da se bo znal odzvati v vsakem položaju. V Knjigi o otrocih lahko preberete vse to in še več o vzgoji svojega otroka.

- Maja Drolec
 

Napišite vaše lastno mnenje
Ocenjujete:Knjiga o otrocih
Vaša ocena
  1. In deklice so našle gnezdo In deklice so našle gnezdo Ljubezen zdravi vse tri deklice, zdaj odrasle ženske, zdravi našo družinsko skrinjo. Resnično jo čutim kot Svetlobo, Radost, Mir in Upanje. Še vedno verjamem, da je zdravljenje generacijskih družinskih zatikov najboljša popotnica vnukom.
  2. Zakaj je dobro, da otrokom glasno beremo? Zakaj je dobro, da otrokom glasno beremo? Glasno branje otrokom je več kot le način krajšanja skupnega časa; ko otroku berete, mu namreč pomagate, da se nauči novih besed in maternega jezika. Skupno branje krepi tudi odnos med staršem in otrokom ter spodbuja vseživljenjsko ljubezen do učenja in branja – s tem pa otroka nevede pripravljate za uspehe v šoli. 
  3. Kako v resnici razmišljajo predšolski otroci? Kako v resnici razmišljajo predšolski otroci? V članku Kako v resnici razmišljajo predšolski otroci? z vami delimo šest načinov, kako razmišljajo predšolski otroci – ko jih razumemo, lahko bolje poskrbimo zanje, se povežemo z njimi in jih omogočimo zdrav razvoj. Preberite na Primus.si!
  4. Podedovane družinske travme – tihi vplivi, globoki odtisi Podedovane družinske travme – tihi vplivi, globoki odtisi Podedovane družinske travme je uporaben priročnik, ki nam ponudi proces spoznavanja in preseganja vplivov naše družinske zgodovine skozi princip postavitve družine, ki jo izvajate sami s sabo in navznoter. Ko skozi branje dobiš uvid in prepoznaš, da je tvoja mama doživela travmo izgube pri dveh letih, pri dveh si iz enakega področja dobila travmo ti in pri enaki starosti še tvoja hči, ti res da misliti.
  5. Igra – otrokova »služba« Igra – otrokova »služba« Se lahko spomnite, kako ste preživljali dneve svojega otroštva? Kako ste odkrivali svet, spoznavali okolje okoli sebe, se preizkušali v novih stvareh? Prepričana sem, da je vaš odgovor igra. Igra je tista, skozi katero otroci spoznavajo svoje bistvo.
  6. Solze – moč, ne šibkost Solze – moč, ne šibkost Si predstavljate, da vaš partner naredi nekaj, kar vas močno vznemiri? Ali pa otrok začne kričati in metati stvari okoli sebe? Morda izveste, da vas je šef obdolžil napake, ki je niste storili vi? Morda pa vas je telefonski pogovor z vašim staršem močno razburil. Kako se odzivate v trenutkih takšne razburjenosti?
  7. Radosti in izzivi otroštva skozi oči starša Radosti in izzivi otroštva skozi oči starša Otroštvo je čas neizmernega potenciala, igrivosti, nagajivosti, raziskovanja življenja, igre. Hkrati pa je čas preizkušanja meja, učenja življenja in soočanja z razočaranji. Najpomembnejšo vlogo v tem obdobju imajo starši. Odnos s staršem (ali s primarnim skrbnikom) je pravzaprav tisti, v katerem otrok raste.
  8. Zakaj je igra ključna za razvoj otrok in kako jo spodbujati Zakaj je igra ključna za razvoj otrok in kako jo spodbujati Najpomembnejša naloga pri vzgajanju majhnih otrok dandanes je, da se vzpostavijo pogoji, ki bodo varovali prostor in čas za igro. To pomeni, da se je treba upreti kulturnemu duhu časa, ki vidi igro kot neresno in neproduktivno, ne pa kot podlago, kjer naši otroci uresničujejo svoj celoten človeški potencial.
  9. Kdo danes vzgaja otroke? Kdo danes vzgaja otroke? Starejši opažamo, kako naši otroci in vnuki postajajo vse manj in manj podobni nam in da imamo nanje vse manj in manj vpliva. Preseneča nas njihov jezik, način komuniciranja, vrednote, način oblačenja, njihovo psihološko stanje, njihova agresivna neubogljivost, otopelost ... Zaskrbljeni za njihovo in našo prihodnost pogosto ne najdemo vzrokov oziroma jih lahkotno pripisujemo le digitalizaciji življenja in jim kot glavni (pogosto edini) ukrep omej
  10. [Gabor Maté svetuje] Kaj narediti, ko se otrok ali najstnik vede neprimerno? [Gabor Maté svetuje] Kaj narediti, ko se otrok ali najstnik vede neprimerno? V naši kulturi, ki se osredotoča na hitre rešitve s kratkoročnimi rezultati, je vedenje edino, kar šteje. Če dosežemo poslušnost otrok, četudi samo začasno, štejemo metodo za uspešno. Toda zaradi kaznovanja postane naš odnos z otrokom sovražen in prinese čustveno otrdelost. Uporaba odmora, da se nauči lekcije, »vzgoja s trdo roko«, da se doseže ustrezno vedenje, in tehnike »štel bom do 3«, zato da otroci ubogajo, so taktike, ki obremenijo odnos z
  11. Čigava občutja dejansko doživljam? Čigava občutja dejansko doživljam? Dobro znana značilnost travme je nezmožnost ubesediti, kaj se nam je zgodilo. Ne samo da izgubimo besede, vpliva tudi na naš spomin. Med travmatičnim dogodkom so moteni naši miselni procesi, zato se nam zdi, da posamezni spomini ne spadajo več k izvornemu dogodku. Delci spomina v obliki razdrobljenih podob, telesnih občutkov in besed se shranjujejo v našem nezavednem. Aktivira jih lahko kar koli, kar le rahlo spominja na izvirno izkušnjo ...
  12. Občutja, ki jih gojimo do svojih staršev, so vrata v nas same Občutja, ki jih gojimo do svojih staršev, so vrata v nas same Običajno je tako, da če so nas starši prizadeli, tega niso storili namerno. Večina nas čuti, da nečesa od staršev nismo prejeli. Vendar doseči spravo s starši pomeni, da sprejmemo tisto, kar smo prejeli, in tisto, česar nismo. Če na to, kar smo prejeli, pogledamo na ta način, lahko od staršev črpamo moč, saj so želeli le najboljše za nas, čeprav tega niso znali vedno pokazati.
© 2021 Založba Primus d.o.o. Vse pravice pridržane.