Ne čakaj na stranke

Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati
Avtor: Maja Golob
Št. strani: 191
Vezava: Mehka

Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,67 € EUR za Vaš naslednji nakup.

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

‘Ne čakaj na stranke’ je knjiga, ki bo spremenila vaš pogled na odnose s strankami.


Vsebuje ideje, ki vam lahko pomagajo oblikovati učinkovitejšo komunikacijo s strankami. Ne boste več razmišljali o tem, kaj lahko od strank dobite, temveč kaj jim lahko ponudite.

Na zalogi
predvideni rok dobave 1 - 3 delovne dni
Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati
Avtor: Maja Golob
Št. strani: 191
Vezava: Mehka

Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,67 € EUR za Vaš naslednji nakup.

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

EAN
9789619418048
33,33 €
Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati
Avtor: Maja Golob
Št. strani: 191
Vezava: Mehka

Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,67 € EUR za Vaš naslednji nakup.

Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.

Knjigo lahko berete kot serijo resničnih podjetniških zgodb ali kot priročnik z nasveti za krepitev odnosov s strankami.


Vsako poglavje se zaključi z vprašanji: spodbuja vas, da naredite akcijski načrt za boljše, kvalitetnejše odnose s strankami.


Avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend v svoji novi knjigi Ne čakaj na stranke nagovarja podjetnike, vodje, managerje in marketingaše, saj govori o najpomembnejšem kapitalu vsakega podjetja: o strankah in odnosih z njimi.Ti pa se ne začnejo s poslovnimi oz. marketinškimi strategijami, temveč v osrčju vsakega podjetja: pri njegovih zaposlenih.


Maja Golob svoje znanje in izkušnje, ki jih je nabirala doma in tujini, podaja skozi praktične primere reševanja izzivov podjetij različnih panog, s katerimi se bralec zlahka poistoveti. Bralcu nastavi ogledalo, hkrati pa ga spodbuja, da gradi srčne odnose in deluje v dobrobit vseh: strank, zaposlenih, podjetja in družbe.

Odlična poslovna knjiga in navdih za spremembe! 


Maja Golob, univ. dipl. ekon, je priznana strokovnjakinja s področja marketinga in odnosov s strankami, poslovni coach, predavateljica in avtorica številnih člankov o marketingu, prodaji, vodenju, poslovni in osebni rasti.

Je članica Društva za marketing Slovenije, mednarodne coaching zveze ICF, Združenja manager in gostujoča predavateljica na Fakulteti za podjetništvo Gea College. Že 27 let podjetjem pomaga krepiti odnose s strankami. Podjetju Spago, ki ga vodita s partnerjem, zaupajo najuglednejša slovenska podjetja. Maja je tudi avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend – kako uskladiti delo, družino in čas zase.

Verjame, da so v življenju in poslu najpomembnejši odnosi, k srčnim odnosom pa spodbuja tudi bralce njene nove knjige z naslovom Ne čakaj na stranke.


»Majina knjiga ni sebičen slavospev ali čudežna zgodba o uspehu in
tudi noče biti šablona za reševanje vseh vaših vprašanj,
čeprav bi jo zlahka napisala tudi na tak način.
Navdihuje nas in spodbuja. Prisili nas, da razmišljamo, in nam pusti,
da o njenih izkušnjah premišljujemo skozi lastno življenje in lastne izzive.
Kot taka je neprecenljivo orodje za sprostitev naših skritih potencialov.«
- Sandi Češko, ustanovitelj Studia Moderna

Prikaži celoten opis
Več informacij
Podnaslov Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati
Založba Spago
Avtor Maja Golob
EAN 9789619418048
Leto izdaje 2019
Št. strani 191
Širina 155
Višina 215
Globina 7
Vezava Mehka
Napišite vaše lastno mnenje
Ocenjujete:Ne čakaj na stranke
Vaša ocena
© 2021 Založba Primus d.o.o. Vse pravice pridržane.