Nerazumno vedenje
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Richard H. Thaler (1945) je eden najbolj priznanih ekonomistov na svetu in eden
najprodornejših sodobnih mislecev, ki je leta 2017 za svoje raziskovalno delo prejel tudi
Nobelovo nagrado za ekonomijo. Je avtor knjig Kvazi racionalna ekonomija (Quasi Rational
Economics) in Zmagovalčevo prekletstvo (The Winner´s Curse) ter soavtor dela Dregljaj
(Nudge), s katero je vplival na bralce po vsem svetu. Predava na Čikaški univerzi, najbolj znan
je kot teoretik in praktik vedenjske ekonomije, na tem področju pa že dolgo sodeluje z
Nobelovim nagrajencem Danielom Kahnemanom. Nobelovo nagrado je prejel z
utemeljitvijo, da je njegovo delo zgradilo most med ekonomskimi in psihološkimi analizami
posameznikovih odločitev, s čimer je pripomogel k oblikovanju novega znanstvenega
področja vedenjske ekonomije.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Najboljša poslovna knjiga po izboru Forbesa in Economista!
Dobitnik Nobelove nagrade za ekonomijo 2017
Nobelov nagrajenec Richard H. Thaler v odmevni knjigi Nerazumno vedenje predstavi razvoj
ideje, ki leži v srcu njegovega raziskovalnega dela: medtem ko so podjetja in javne institucije
desetletja izhajale iz predpostavke, da so ljudje predvidljivi posamezniki z racionalnimi
odločitvami, ki se ves čas odločajo tako, da maksimirajo svoje ekonomske koristi, Thaler
pokaže, da temu še zdaleč ni tako. S številnimi raziskavami, v katerih kombinira psihologijo in
ekonomijo, avtor dokazuje, da so ljudje pri svojem odločanju v vsakdanjem življenju in na
delovnem mestu ves čas nagnjeni k napakam in nelogičnim zaključkom.
Vedenjske (samo)analize so ključnega pomena za vsakega posameznika (če ta želi izboljšati
odločitve v svojem življenju) pa seveda tudi v podjetjih in javnih institucijah. S tem ko Thaler
povezuje nedavna odkritja v znanstveni psihologiji s praktičnim razumevanjem vedenja,
bralcu razjasni modele človekovega odločanja v vse bolj zapletenem in z vse več
informacijami obloženem svetu. Ob tem tudi pokaže, kako vedenjska ekonomska analiza
spreminja naš pogled na svet, od odločanja v domačem okolju do vključevanja sodobnih
disruptivnih podjetij v naše življenje.
Podnaslov | Razvoj vedenjske ekonomije |
---|---|
Založba | UMco |
Avtor | Richard H. Thaler |
EAN | 9789617050318 |
Leto izdaje | 2019 |
Št. strani | 525 |
Širina | 150 |
Višina | 210 |
Globina | 30 |
Vezava | Mehka |