Pomoč otrokom z avtizmom pri učenju
Ob nakupu tega izdelka prejmete 2,50 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Namen knjige je pomagati učiteljem, terapevtom in staršem, ki so vključeni v obravnavo otrok z avtizmom. Je vodnik po učnih primanjkljajih pri avtizmu in kako izbrati obravnavano glede na otrokov učni stil.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 2,50 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Brezplačna dostava!
Ob nakupu tega izdelka prejmete 2,50 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Gre za obsežno in temeljno delo na področju obravnave otrok z avtizmom, ki opisuje kako se otroci z različnimi oblikami avtizma učijo in kako jih te treba poučevati, da bi se laže samostojno učili.
V svojem bistvu je avtizem primanjkljaj sposobnosti socialnega sporazumevanja oziroma interakcije. Hkrati s tem se večkrat dogodi, da ima otrok težave tudi na govornem področju ter s procesiranjem informacij.
Obravnava otroka z avtizmom je zapletena tudi zato, ker obstaja več različnih pristopov, ki jih vključuje. To so vedenjski, pedagoški, kognitivni in medicinski pristop. Naštete možnosti se prepletajo, vendar vsaka poudarja druge pristope. Dogaja se, da se strokovnjaki znotraj področij pogosto medsebojno ne razumejo, saj uporabljajo različen strokovni jezik.
Iz predgovora slovenske izdaje:
»Knjiga Bryne Siegel z naslovom Pomoč otrokom z avtizmom in podnaslovom Primeri obravnave za starše in strokovnjake je razumljivo napisan in s primeri podkrepljen vodnik po učnih primanjkljajih pri avtizmu in načinih iskanja ustreznih metod obravnave glede na otrokov učni stil. Ponuja nam neke vrste diagnostično orodje (ALDI), ki predstavlja seznam učnih primanjkljajev (UPA) in nakazuje otrokov stil učenja (USA), ki predstavljata neke vrste izobraževalno oceno posameznega otroka za nadaljnje učenje in poučevanje. Tako prepoznamo področje, ki otroka z avtizmom pri učenju najbolj ovira, ter načrtujemo strategijo obravnave.«
- dr. Bojana Globačnik
Iz predgovora:
»Knjiga predstavlja sintezo kliničnih izkušenj in raziskav, ki so v pomoč pri izvajanju obravnave. Pomagala bo učiteljem, da bodo uspešnejši v razredu, in staršem, da bodo učinkovitejši pri zagovarjanju otrokovih pravic. Knjiga predstavlja neprecenljivo sintezo stanja, v katerem je trenutno znanost na področju avtizma, in nam je v pomoč pri večji učinkovitosti razvoja obravnav.«
- Fred R. Volkmar, Univerza Yale, New Haven, Connecticut
Podnaslov | načini obravnave za strokovnjake in starše |
---|---|
Založba | Didakta |
Avtor | Bryna Siegel |
EAN | 9789612617073 |