Vaš bodoči jaz
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Izšla je uspešnica Hala Hershfielda z naslovom Vaš bodoči jaz!
Ta »neverjetna in presunljiva knjiga« (Daniel H. Pink, avtor knjige Moč obžalovanja) opisuje napake, ki jih zagrešimo ob premišljevanju o prihodnosti, in nam praktično svetuje, kako naj si zamislimo svojo najboljšo prihodnost, ki se bo nazadnje kot vizija tudi udejanjila.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Prihaja uspešnica Hala Hershfielda z naslovom Vaš bodoči jaz!
Ta »neverjetna in presunljiva knjiga« (Daniel H. Pink, avtor knjige Moč obžalovanja) opisuje napake, ki jih zagrešimo ob premišljevanju o prihodnosti, in nam praktično svetuje, kako naj si zamislimo svojo najboljšo prihodnost, ki se bo nazadnje kot vizija tudi udejanjila.
Vsi smo si že kdaj zaželeli potovati skozi čas in pokukati v svoje življenje v prihodnosti.
Seveda si želimo kar najboljše prihodnosti, a pogosto ne sprejmemo odločitev, ki bi nas zares vodile do njene uresničitve:
• Zakaj si za večerjo raje privoščimo zrezek kot zelenjavo, ne da bi pomislili na visok holesterol?
• Zakaj razmetavamo denar za razkošne avtomobile, namesto da bi varčevali za tretje življenjsko obdobje?
• Zakaj prenehamo telovaditi po določenem vadbenem programu?
• Zakaj nas je toliko odrezanih od svojega bodočega jaza?
Knjiga Vaš bodoči jaz, ki temelji na več kot desetletju revolucionarnih raziskav, je »zabavna in prodorna« (Carol Dweck, avtorica knjige Moč miselnosti). Pokaže nam, da se nam zdi naš bodoči jaz pogosto popolnoma tuj.
Marsikdo ima prihodnost za nekaj zelo oddaljenega, zato raje takoj zadovoljimo svoje sedanje želje, namesto da bi poskrbeli za svoje zdravje in dobro počutje v prihajajočih letih.
Toda če se bolje povežemo s svojim bodočim jazom, bolje uravnotežimo življenje v sedanjem trenutku in načrtovanje za prihodnost.
»Ena redkih knjig, ki spremeni osebo, ki jo vidite v ogledalu.«
- Daniel H. Pink, avtor knjige Moč obžalovanja
»Zamisel, ki nam jo ravno ob pravem času sporoča nekdo, ki spada med vodilne sodobne behavioriste. Vaš bodoči jaz izpolni dano obljubo in vam pokaže, kako in zakaj boste s potovanjem skozi čas v svojih mislih že danes poskrbeli za boljši jutri! In ne samo to – knjiga je obenem osebna in dodobra utemeljena z najnovejšimi raziskavami. Mnoge od njih je kot pionir izpeljal celo Hershfield sam.«
- Angela Duckworth, avtorica knjige Predanost z lestvice najbolj prodajanih knjig New York Timesa
»Hershfieldova zabavna in prodorna knjiga nam pokaže, kako nam lahko premišljevanje o prihodnosti pomaga, da že danes začnemo ravnati drugače – da bomo naposled lažje postali takšni, kot si želimo.«
- Carol Dweck, avtorica knjige Moč miselnosti z lestvice najbolj prodajanih knjig New York Timesa
»Hal Hershfield je kot psiholog s svojimi pionirskimi raziskavami spremenil moj pogled na prihodnost – in kmalu bo tudi vašega. Njegova knjiga predstavlja nadvse zanimiv vpogled v osebo, kakršna lahko postanete jutri, in pove, kako lahko že danes vplivate na svoj razvoj. Vaš bodoči jaz vam bo hvaležen, da ste jo prebrali.«
- Adam Grant, avtor knjige Premisli še enkrat s prvega mesta lestvice najbolj prodajanih knjig New York Timesa
HAL HERSHFIELD je profesor trženja, behaviorističnega odločanja in psihologije na Šoli za upravljanje Anderson Univerze UCLA, kjer je prejel številne nagrade za pedagoško in raziskovalno delo. S svojimi raziskavami o našem bodočem jazu je pridobil zanimanje širše javnosti v medijih, kot so NPR, New York Times, Wall Street Journal, Boston Globe, Washington Post in Atlantic.
Njegove raziskave objavljajo ugledne akademske publikacije, ki se posvečajo poslovnemu svetu, psihologiji in splošni znanosti, pa tudi Harvard Business Review, Scientific American in Psychology Today.