Vplivanje
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Knjiga Vplivanje je klasično psihološko delo o prepričevanju ter vplivanju na sočloveka in potrošnika, ki nam skozi podrobno analizo in številne praktične primere odgovarja na vprašanje, zakaj ljudje v nekaj privolijo.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Ob nakupu tega izdelka prejmete 1,35 € EUR za Vaš naslednji nakup.
Registrirajte se in zbirajte točke zvestobe, ki jih lahko unovčite že pri vašem naslednjem nakupu.
Dr. Robert B. Cialdini, strokovnjak na področju psihologije vpliva, je knjigo Vplivanje zasnoval na izsledkih 35-letnih poskusov in raziskav ter triletni študiji motivov, ki ljudi spodbujajo k spremembi svojih prepričanj in vedenj.
Knjiga Vplivanje predstavi koncept šestih univerzalnih principov prepričevanja – recipročnost, zavezanost in doslednost, družbeni dokazi, všečnost, avtoriteta in pa pomanjkanje –, ki so uporabni na vseh področjih družbenega življenja, od nakupnih prepričevanj in zbiranja donacij do angažiranja glasov na volitvah ter privolitev v razne dejavnosti.
V knjigi Vplivanje boste spoznali, kako s pomočjo teh principov prepričljivo vplivati na ljudi, kako se ubraniti pred njihovim vplivom in kako s tem omogočiti osebnostno preobrazbo v aktivnega upravitelja svojega lastnega življenja.
ROBERT B. CIALDINI (1945) je profesor psihologije in trženja na univerzi v Arizoni ter direktor podjetja Influence at Work, ki se ukvarja z usposabljanjem in svetovanjem na področju vplivanja, prepričevanja in pogajanja. Na teh področjih velja za mednarodno priznanega strokovnjaka, kar potrjuje tudi njegovo dolgoletno šolanje in poglobljeno raziskovanje psihologije vplivanja. Vplivanje je njegovo najbolj znano delo, ki je bilo prodano že v več kot dveh milijonih izvodov, prevedeno v 26 jezikov ter od svojega izida pred tremi desetletji tudi nekajkrat predelano in dopolnjeno. Vplivanje tako ostaja med najbolj pomembnimi knjigami s področja trženja, njene ugotovitve pa uporabljajo po vsem svetu in tudi pri nas.
Podnaslov | Psihologija prepričevanja |
---|---|
Založba | UMco |
Avtor | Dr. Robert B. Cialdini |
EAN | 9789616954280 |
Leto izdaje | 2015 |
Št. strani | 401 |
Vezava | Mehka |